Testing

Det här med bloggar har ju aldrig vart min grej har jag sagt så länge jag kan minnas MEN för några veckor sen satt jag och funderade på saker jag kommer ihåg i mitt liv....typ nada! Så då kanske det skulle vara bra att skriva ner lite skit som händer nånstans...? Kul att läsa när man sitter 85 år på ett hem, gammal och antik (det börjar ju närma sej nu) för sina barnbarnbarnbarns barn :P

Men jag kan ju säga att allt detta krångel för att försöka få sidan snygg gör mej GALEN! html koder hit och dit *slita av håret* just nu blir jag cp på att inläggen blir så mycke till höger!



Anyways...just nu är jag sjuk, förkyld och hostar upp mindre attraktiva slem bollar...eller berg rättare sagt, usch. Hoppas det blir bättre till helgen, ska ju iväg på Monday bar kryssning då ^^ very nice, bara psyk musik 48h,I like!

Nu ska jag slänga mej in i duschen, det kliar satan i skallen bara för att jag färgade håret igår, ska ju ploppa i lite dreads i skallen imorgon, inte så snyggt med utväxt då...? nä! 
Blir dom här igen tror jag, om jag har allt kvar så det räcker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se