Ååh, döda mej!

Ja jag vet, min blogg börjar bli väldigt gnällig men vafan, idag mår jag ju änu mer skit, gick upp nu vid halv 8 på kvällen. Har haft ont i huvet sen i onsdags :( känns som att det är nån nerv som sitter i kläm i nacken för jag är yr nästan hela tiden också. Men det blev lite bättre med värmekudden som jag lånade av mamma :) Var ju hem till hönäs igår och firade min pappa, han fick glögg, snaps och glass (han älskar glass) av mej och Tom. Det va skönt att komma ifrån lägenheten en stund och käka massa tårta ^^ Jag kände mej visserligen inte så social menmen.
Rethostan har inte lyckats komma än iaf., kväver varje host som försöker lura sej fram, för har jag väl börjat hosta så kittlas det hela tiden i halsen sen.

Ne nu ska jag sluta sitta här och gnälla och beställa pizza istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se