...

God morgon :) Lördag å allt. Nyss kommit hem från jobbet, ska bli skönt med en ledig natt nu.
Hittade inte så mycke julklappar igår direkt :/ Men en spegel till sovrummet, bara jag har nånting med mej hem så är jag nöjd ;) Får se när den kommer upp på väggen, det blev lite knas.
Va in på bluebird och bokade tid, 10 mars, 11-17, heldag ajaj. Ska jag komma ihåg att ta en ledig natt så man är utvilad, drygt att komma hem runt 7 på morgonen och va där till 11.
Gör det ont att tatuera sidfläsket? Va en som sa att han höll på att dö :S aja, får väl stå ut.

Kanske ska försöka sova men känner mej inte speciellt trött, sov ju innan jobbet igår kväll.Usch va död jag va när vi hade vart i västerås, jag gick in och tänkte skriva ett blogg inlägg men satt bara och stirrade på skärmen, jag hade nog inte ens kunnat stava till "Hej", va så trött så hjärnkapaciteten låg väl på 5% typ.





Blomman i mitten va gigantisk för 1 månad sen. Tom tyckte att den skulle ha lika mycke vatten som på sommaren när solen steker som på hösten/vintern :P så den ruttnade :( buhuu, hoppas den växer till sej.

Men frulle nu då :) Hej svejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se