Freeeeezing

21 minus inatt när jag jobbade, då önskar man att man hade ett inomhus jobb. Hela nervsystemet kollapsade fan så fort jag stack ut huvet utanför dörrn, skulle inte bli förvånad om en isbjörn traskade förbi.
Om det är såhär kallt redan nu, hur kallt kommer det då bli i Jan, Feb? Vill inte ens veta, hoppas man kan åka utomlands då :S


Har pyntat lite hemma nu :) och med lite menar jag lite, är inte en sån som byter ut hela inredningen till jul :P men lite mys ska det va ^^ satte upp en sån där blink belysning på balkongen också, får ju nästan epilepsi anfall varje gång jag är ute och röker, det syns vart vi bor iaf. ;)
Ska ta lite bilder sen, kameran ville inte va med just nu.

Slog in lite julklappar på DB idag också :)

Inte riktigt sådär fina men det dög :P Kände att jag fick lite ångest när jag höll på för att jag inte har börjat köpa några än :( blir väl en till sån där jul när man stressar i sista sekunden, usch!

Nu ska jag kolla lite på Ebba & Didrik :P hehe



Kommentarer
Postat av: Sässy

åh va cool blogg :>

2010-12-01 @ 20:56:03
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/
Postat av: Sanna

Kan tänka mig att det suger rätt stenhårt att få lov att vistas så många timmar i streck i denna kyla =/



Okej, skööönt för er! Jo, det är finnemang för tillfället. Japp... Hoppas det håller i sig ett tag nu som sagt! (peppar peppar) :D



Vi tänkte ev. åka till Västerås någon dag nästa helg... Ska höra efter om vi kan köra förbi Sala en snabbis. En kaffe eller så? :D

2010-12-01 @ 23:56:50
URL: http://stillunbound.blogg.se/
Postat av: Tesan

EBBA OCH DIIIIIIIDRIIIIIIIIK!

"Vad sysslar du med slapp-tratt-gubb-strutt-prutt-paps!?" Mitt favvocitat i hela serien! Hahahaaa <3

2010-12-03 @ 07:03:10
URL: http://ninjamjao.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se