Hej hej hallå

slappar dag, jajjemen! sovit massor och inte gjort ett skit :)
Igår va jag till Gävle med alla Grafarna (Toms mamma och syskon) och Sarah :) Vi va ut och käkade på....kommer inte ihåg va det hette men nått amerikanskt/cowboy ställe, skit mysigt :)


Massa saker hängde i taket och lite överallt


Toms mamma Irma och Nadine


Sarah och Kim


Nick, sugen på sin Whiskey :P


En apa satt vid bordet också.


Gigantiska portioner, alla tyckte om maten utom jag :P men min stek jag beställde levde ju nästan fortförande, helt röd inuti, dom hade typ stekt 2 sek på varje sida sen serverat :( orkade inte säga till heller..tappade aptiten eftersom jag tog en tugga och nästan spydde. Jag åt mina potatisar istället :P Nästa gång ska jag komma ihåg att säga till att den ska vara genomstekt.


Efter den här va jag på bra humör ^^ asgod...Brooks & Dunn (stavning?)


Dans på baren, först va dom 4


Sen va dom 3, en intog golv läge ;P haha, stackarn. Men det såg liiite kul ut :P hoppas det gick bra.
Dom hade nå jävla pistolskott i högtalarna varje gång dom skulle upp och dansa, Jag och Irma flög i taket varje gång, första gånge fick jag hjärtflimmer tror jag.

Hur som helst, väldigt trevlig kväll :) tack och bock! 

Kommentarer
Postat av: nadia

Förr hette Stället church hill saloon. Vet inte om dom har bytt namn.. När jag var liten var den en av mina bästa vänners mamma som ägde stället.

2010-12-20 @ 18:58:30
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se