Jag vill inte bli gammal :(

Nej, ärligt talat så får jag ångest så fort jag tänker tanken, när jag är inne på ålderboendet på jakobsberg och delar ut tidningar så brukar jag ofta möte en gammal gubbe som alltid frågar om jag har sett hans hund :( tycker synd om honom, hunden är säkert död för längesen. Inatt frågade han om jag sett hans fru (tror jag det va) också. usch.
Det är visserligen ett tag kvar dit, men allt annat då? Jag och Camilla kom på nått sätt in på mammografi inatt när vi pratade, fy fan, när börjar man med sånt? Hon gjorde det första gången vid 25 *hackar tänder* trycka ihop pattarna tills dom är obefintliga kan jag helst skippa :( ajaj. Fan kunde man inte blivit kille för? slippa trycka ut en unge som säkerligen känns som en hel skinnsoffa.

Nu ska jag ta tankarna åt ett annat håll. Ska fixa iordning mej och dra ner till DB en sväng tills Tom och Jeppa som sover över här inatt vaknar, fast dom hinner säkert upp innan jag är klar :P Sen kanske det blir en sväng till uppsala och kolla lite :)

Funderar på att börja göra pärlplattor igen, saknar det lite, nu har vi ju en laptop så jag kan sitta vart jag vill ^^
Tidigare skapelser :)






Kommentarer
Postat av: Tesan

Åh Kitty hänger fortfarande kvar på väggen här! ;)

2011-02-10 @ 19:39:02
URL: http://ninjamjao.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se