Jul shopping i sista sekund...inte kul.

MEN, som tur är så gick det bra, vi visste vad vi skulle ha så det va bara in och ut i varje affär, inte sååå mycke kö :) Så vi har vart i västerås hela dagen, kom hem vid 9 nu på kvällen, fick igång bilen också :D yeeey!
Galet slut, fast fick lite mer energi av ett bad och en smirre ^^
Jag är typ klantigast i världen, när jag skulle hälla upp badet, istället för att stoppa i proppen så drar jag i grejen så munstycket går igång, den for upp mot väggen och blötte ner hela mej :( haha


suck! nog pratat om det :P

Fick med mej lite kläder hem också, ovanligt :P



Ville egentligen hitta nått mer juligt att ha på mej men det gick ju sådär.

Och här kommer lite bilder från i tisdags när vi åkte till uppsala, som förövrigt inte har några kläder ALLS! på New Yorker hade dom typ kläder som västerås hade för ett halvår sen kändes det som.


börjar med en normal bild så jag inte skrämmer slag på nån ;)


hahaha, shake it. Nadine ser skräckslagen ut i bakgrunden.


haha, vindögd.


Kissie style ;)


Nu får jag se om jag kan tagga lite för Julvakan, har inte bestämt om jag ska gå ner dit än, är så jävla trött. Men jag är ju ledig inatt iaf ^^ ända tills på tisdag närmare bestämt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se