Kvällsmys

Mja, igår åkte vi till mina föräldrar på kvällen, DB hade ju stängt när vi kom dit och sen ringde pappa när vi hade som tråkigast och tyckte vi skulle komma över :) Vi satt och fikade och pratade framför brasan, sen spelade vi kort ända fram till kvart i 2 på natten, Kanasta (vet inte hur det stavas) och svarta maja som jag inte hade spelat sen jag va liten :) och jag blir alltid lika arg på Tom när vi spelar nått, hann väl göra slut 10 gånger tror jag ;) haha, men jag är bara dålig förlorare när han är med, han ska alltid vara så dryg, självsäker och spydig när han spelar och är skitkaxig när han vinner, haha. Det är aaaldrig jag ;)
Men det va skönt att vara nån annanstans än i lägenheten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se