Nu har han ovanför lyckats komma åt repeat knappen igen

Samma låt har spelats ett x antal gånger nu. Låter som nå jävla schlager. TRÖTTNA!

Blir nog inge jobba av inatt heller :( FAN! får ångest, ser hur pengarna flyger ifrån mej.
Idag vaknade jag med ett extremt illamående, känns som jag ska lägga en spya när som helst :S mindre trevligt. uhuu, vet inte vad jag ska göra, mitt imunförsvar måste ju ligga på 0, måste gå till läkarn och kolla vafan som är fel, men det innebär sprutor av den värsta sorten...blodprov, som jag inte har tagit på.....17 år tror jag :`( åååh, kommer sitta och grina som en liten 3 åring, där kom ångesten igen då.
GAH, ryck upp dej för fan! idag ska jag iaf ut från lägenheten ett tag, (låter som jag är inspärrad) efter världens tråkigaste lördag som aldrig mer får existera. Ska till DB ett tag, tror inte jag smittar längre så det ska väl gå bra :)..........................................och där tog skriv hjärnan slut!

Kommentarer
Postat av: johanna

Sprutor???

Har du tittat dig i en spegel på ett tag eller? Du kan då rakt inte vara rädd för ett par sprutot.. ;)

2010-12-12 @ 14:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se