Nu vet jag hur jag kommer se ut som gråhårig

Till och med ögonfransarna frös till is, brrr! Ingen hit att gå till posten inatt, det är ju inte så långt men i -25 så blev det lite kallt, spec när man skulle gå hem, svettig. Konstigt att jag blir sjuk hela tiden? In och ut ur en varm bil till 20 - 25 minus 6 nätter i veckan kan ju inte va så bra för kroppen? Är ju ändå en värmeskillnad på 45-50 grader som kroppen ska ställa om sej till var 5e minut typ. Och sitta med rutan nere i drag i 3 timmar, kan ju sluta fundera på varför jag har så jävla ont i nacke och axlar.

Nu ska jag gosa ner mej i soffan ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se