Vilket kul nyår

lite ironi på det där så blir det bra. Är ju dunder förkyld IGEN!
Det kommer väl ev hit några stycken iaf. även fast jag egentligen inte orkar med nått alls så känns det tråkigt att sitta och glo själv :( vad fan är det för fel på min kropp? jag är tamefan sjuk hela tiden, och nej jag är inte en sån som klagar över lite huvudvärk eller dylikt, säger jag sjuk så mår jag verkligen piss :(
aja, ska försöka peppa upp mej liiite iaf.

Inatt tror jag på allvar att nån försökte döda mej, nån smällde av en raket precis när jag klev ur bilen på jakan, haha. Åh, mitt stackars hjärta. kände att mitt liv passerade revy där >.< snorungar! dom garvade säkert ihjäl sej när jag mer eller mindre flög upp bland trädtopparna :P


Gott nytt år då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se