7 månader kvar till sommar

Känns sådär halvkul att tänka på ;( känner mej trött och grinig varje dag pga detta pissväder!
Igår mådde jag som jag förtjänade, usch å fy, men lördagen va kanon :D först skulle vi till västerås, sen inte men vi kom iväg dit tillslut iaf :) först konrad, sist jag va där var det bara 18 åringar överallt, nu var det typ tvärtom så vi drog till pluto, 30 min kö, då fick det bli Slisk och jag hade faktiskt riktigt kul (kors i taket), blev bjuden på massa shots så jag va rätt nöjd ;)

Sarah och jag



Nu ska jag försöka komma över mitt griniga humör och hoppa in i duschen och fixa mej lite, höra med Sarah om vi skulle iväg och fika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se