Blåsigt värre

Jorå, mössan som jag tyckte satt tajt på skallen blåste till och med av. Riktigt isiga vindar, känns som nån slänger 1000000 nålar på en. huh!
Va in på H&M en sväng, tänkte ju kolla på Lanvins kollektion, men kommer den till Sala? NE! va trodde jag?! lill fjutt staden, närmaste va Uppsala, inte ens Västerås skulle få in nått >:/ Men hittade lite mysiga stickade tröjor :)
Men först och främst ska jag kolla efter julklappar den här månaden, är alltid ute i sista sekund varje år och det är skitdrygt så nu ska jag börja i tid :)

Va in på Dreambook en sväng som vanligt också, måste ju värma sej lite med kaffe ^^
Tog lite bilder, i brist på annat :P


Massa godis :)


Thé


Här kan du kombinera din egen julkorg :)


Olika bollar. Svenne, neger och blandras :P


Blandrasen, alla ungar vill alltid ha den :)


En överphotoshopad plagg bild :)


Fick hem löpbandet igår också ^^ så fint och rosa, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se