Crime scene

Jahaaa, här går man ut i pissvädret och tänker ta en kaffe, dreambook är ju stängt så gick till Johanssons, stänger klockan 18?? wtf? kan vi ha ett fik som är öppet på kvällen? jävla piss stad!
Drygt regn va det också, små små mini droppar som man blir helt dyngsur av, tur att man blev upphämtad så man slapp gå hem, kunde ju köpa en limpa cigg iaf, nått "bra" :P.
Får jag väl sätta på kaffe här hemma då, blir ju iaf godare än det johanssons har ;)

Inatt, va en dryg natt...igen, blev klar vid 7, men klart man ställer upp :)
Mindre trevlig syn på Jakobsbergsg. 6D


Ser inte så jävla farligt ut på bilden, men det va fan blod ÖVERALLT! upp i trappen, runt bakom trappen, vid ingången. Jag höll på att spy och sprang ut därifrån, luktade skumt eller så inbillade jag mej bara för att det såg så vidrigt ut. Inga tidningar till dom som bodde där alltså. Blev påmind om tidigare blodiga scenarion också :( usch!
Sen när jag gick över till 8D så var det blod upp i trappen där också?! Vafan har hänt? Upplyste polisen, dom visste inget om det så dom skulle åka dit och kika, jag var ju aldrig upp och kollade, tänkte bara så ingen ligger och dör nånstans för det såg fan ut som det! Hoppas det va fake blod och att nån sitter och skrattar istället :P

Ne nu ska jag sluta tänka på de, bläää!
Lite The Sims kanske, yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se