Jem

Sitter och väntar på att åka till jobbet, fick mess av Micke att det va försenat, hade jag räknat med nu när det är sånt här väder.

Sitter och funderar på lite tatueringar till vänsterarmen och kom på att jag måste ju ha med Jem :D va ju helt galen i de när jag va liten :P haha, ett + att hon är rosa också ;) fan vilken snuttigull arm det kommer bli, haha.





Bra skit, haha!

Och en MLP, blir nog Fizzy, bara för att jag älskar fizzy flaskor (godis) :)



Vet inte vad jag ska slänga in så att det inte blir fööör gulligull :P haha, Johanna får hitta på nått.

Kommentarer
Postat av: malle

Tack för det lilla nostalgiintrot :D

2010-11-10 @ 17:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se