Hej bloggen...eller nått.

Rubrik, varför? lika drygt varje gång.
Bilderna får ni vänta med en stund till, har inte vart hemma nått idag och nu ska vi laga käk och glo på film :)
Hittade en jacka inne på is!, jag dog lite inombords och gick gråtandes därifrån.....så illa kanske det inte va :P men det fanns inte ett fel, såg exakt ut som jag ville, eller....ett fel var det ju, den kostade 2500 >.< buhuu! rea, tack!

NE, nu ska jag inte sitta här längre, har inte så mycke att skriva om förutom mitt dregglande efter jackan :P
Sarah, hoppas allt löser sej :) och som jag sa, tänk på det du har istället för det du inte har :) och ignorera, det brukar vara bästa sättet att få småungar att tröttna ;)


Snyggt jag fixade blixten, och det ser ut som jag pillar mej på booben :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se