Helgen

Har bara vart chill, va hemma hos brorsan igår och kolla på film, Heartbreak Hotel gick på 4an :) Haha, Maria Lundqvist är störd XD kollade ju alltid på Sally när jag var liten, minns ni henne? :) Tom visste inte ens va de va för nått.



Skulle ha åkt ut på en fest som mina föräldrar va på också, med rock tema, haha, hade vart kul att se hur alla såg ut :P men då vid 12 hade dom redan gått därifrån, dom börjar bli för gamla för sånt där ;)

Idag blev vi bjudna på käk hos Toms mamma, Nadine hade gjort en skitgod kött gryta :) Tackar.
Nu ska jag bara chilla innan jobbet, har snart spelat ut Zelda också :P de va lite kort tycker jag, om de nu är slut när jag tror att de ska va de :/

Åååh, haha, Tom har köpt ett löpband, och inte vilket som helst, ett rosa, haha, det fanns massor med färger och han frågar mej vilken jag tycker, haha, vad hade han väntat sej? ;P han kommer känna sej så manlig när han springer på det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se