Känner mej inge pigg idag :(

Har hjärtklappning som fan och snorar. Men ska väl se till at komma ut en sväng iaf.
Just ja, jag blev ju lurad på en mobil igår också..haha, ordskämt :P En sån där comviq snackare på stan stannade oss och malde på i en halvtimme, eller oss..Tom rättare sagt, han stannar alltid för sånna där medans jag kollar ner i backen och "LALALAAAAAAA" typ. Men fick ju en ganska bra deal faktiskt, har ju en mobil från Åkrahallen nu, en Nokia för 199 spänn :P haha, och betalar 160 spänn i månaden typ, nu skulle jag få en sån här

En Nokia X3-02, ha kvar samma abbonemang å hela skiten men betala 189 i månaden :) Rätt bra, ny mobil och bara 30 spänn mer i månaden, perfekt.

Kommentarer
Postat av: Comviq

Hej Zuiera,



Jag hoppas att du blir nöjd med din nya telefon. Ofta kan våra säljare på stan ge specialerbjudande som du inte kan teckna någon annanstans.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Comviq

2010-11-30 @ 13:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se