Kul natt

Försenat 1½ timme, oplogat, på vissa ställen hade det drivit igen så snön gick upp till knäna, körde fast 1 gång, blev klar vid 7.
Och min bil ska vi inte tala om, ställde den vid hörnet vid posten garaget, oplogat överallt så när jag väl stod stilla gick det inte komma framåt, aja, jag kan ju backa härifrån sen tänkte jag.
När jag kommer tillbaka efter min lyckade jobb natt så har jag ett 2 meter högt berg av snö BAKOM bilen, just då hade jag lust att gå ut och lägga mej på vägen och vänta på att plogbilen skulle köra över mej, dom hade ju nästan gjort det med min bil så varför inte lixom? Meeen det var bara att sätta igång att skotta upp framför bilen, fick hjälp av Micke på posten och en annan snubbe också :) dom fick putta på, haha, för jag kommer ju knappt framåt på plant underlag med sommardäck på :P
Väl ute på vägen så puttrade jag på i 10-20 typ, vid ett övergångsställe trodde jag att jag skulle köra på en kärring, det såg ut som hon skulle gå rakt fram men hon tvärvände. Visserligen så va jag långt ifrån men det gick ju inte så bra att bromsa. Men jag gled in i en snöhög på sidan av vägen, bilen la av och slynan slängde några "I don´t care" blickar över axeln. Tur för bilfan att den starta och att jag kunde backa upp på vägen igen!
Ne nu ska jag sluta gnälla, haha. JIPPIII, SNÖÖ!

Jag vill utomlands nuuu! Avis på min bror som äri Thailand :( hoppas det regnar, hehe.



Sova en stund!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahahaha! (sorry) :P Jo, men det är ju.. Hmm... Fantastiskt med vinter ^^

2010-11-10 @ 12:52:46
URL: http://stillunbound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se