Lite ditt å lite datt

å lite skratt. Helgen va kanoners :) även fast det inte va så kul inne på hottan, men vad hade jag väntat mej lixom? Satt här hemma först sen gick vi till Basse och sen till Viktoria, inte nå fruntimmer utan white trash haket ;) haha, garvade ihjäl oss lite åt kärringarna som sjöng kareoke, Jens gick upp och blåste bort alla typ :P
Sen till hottan, gick runt några varv och försökte ha kul sen gick vi hem, eller åkte hem.

På söndan åkte vi till brorsan och firade Jonte som hade fyllt år :) stannade kvar där till 8 och spelade Buzz, enerverande spel, fast jag blir bara arg på Tom, haha :P


Jonte :) och Vilma i bakgrunden


Random bild, tycker om Pjurtans vardagsrum, därför :)




Ska också skaffa en sån här lampa, det blir jättemysigt ljus av den :)


Han har massor av sånna här dryga "tänka och bygga" saker som är omöjliga att lösa, Tom lyckades men inte jag :P


Hjälpte till på Dreambook att fixa deras julfönster i lördags också :) Men lyckades inte få så bra bilder.



Disney tema :)



Så jag hoppas att ni röstade på fönster 35 :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se