Svull

Usch, känner mej helt tjock å flottig, känns som jag ska kräkas av all chips och godis. Har bara setat och chillat och kollat idol och kramat katter ikväll. Äntligen är Tom hemma ^^ slipper jag va mörkrädd :P *fjant*
Blir inge norrmanska, känns alldeles för långt dit idag och KALLT! fast är ändå rastlös..har sånt där kryp i benen, drygt!
Håller på att ladda ner Inception :D äntligen fanns den i dvdrip, att dom ens laddar upp i cam och ts å allt vad skiten heter, vem vill se en kass version? Tycker The Sorcerer's Apprentice ska komma snart också, fast den hade jag ju helst velat se i 3D, menmen.
Nu ska jag svulla lite mer :P 



Kommentarer
Postat av: danila

fin blogg :)

2010-11-06 @ 13:00:16
URL: http://danila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se