Plupp

Morrn! skitseg natt, trött som ett as just nu! Försökte sova innan jobbet men det gick inte så bra, låg och inbillade mej massa saker, haha. Började tänka på The Grudge och massa andra äckel filmer så fort jag stängde ögonen och då vågade jag inte öppna dom igen för jag trodde att den där kritvita lilla japan ungen skulle stå böjd över mej och låta sådär snuskit, usch! Drog täcket över huvet och lyckades somna tillslut för rätt som de va så var klockan 2.
Brukar annars tycka om att kolla på skräck filmer och bli rädd, men inte när man är ensam :( Tur att vi inte hyrde Mirrors 2 som jag ville först, speglar och svarta fönster kan göra mej till ett nervvrak när det är mörkt :P men endå kan jag inte låta bli att kolla in i dom, tvångstankar.
Men nu ska jag nog kunna sova :) nu är det inte lika tyst längre. Sååå...god natt, eller god morgon!


Undra om The grudge kommer i 3D? The Ring gör ju det snart iaf :D



Kommentarer
Postat av: malle

Fyfan, jag kan inte se på skräckfilmer längre! Alla filmer vi tittat på genom tiderna har gjort mig till en riktig fegis XD Hatar både clowner och tomtar haha

2010-11-02 @ 17:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se