Västerås avklarat för den här gången

Hittade inga kläder, eller orkade inte prova så mycke rättare sagt. Drygt på vintern, så mycke att ta av och på hela tiden.
Va in på Bluebird också, tänkte boka tid men det va bokningsstop just nu så jag ska tillbaka nästa vecka :) Rosetten blir det den här gången som ska va över hela svanken ^^ Får förmodligen tid i mars, men då hinner man spara lite pengar :)
Va hände mer då?..Tom klippte till sej, han hade ju typ en boll på huvet :P blev kanon!
Köpte en matta till köket, ljus till sovrummet och skitsnygga glas ;)






Sen va vi hem till Patrik och Anna, köpte med mej en Hello Kitty choklad kalender till Vilma :) och lite godis.
Sen vill ju Passi ha nån som skriver kalligrafi på väggen i Cafét så jag tvingade Anna att skriva lite prover som jag kan ta med :) Så han kommer väl tjata att hon ska komma dit och skriva sen :P hehe
Men hon tycker ju att hon inte är nå duktig längre?!?!?!?!


Hallå? galet snyggt!
Så nu blev jag sugen på att köpa pennor och lära mej :)

Nu gapar Tom att jag ska komma och kolla på film, Crank går på tv. såååå Bye bye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se