Cp-ryck

Jag blir knäpp av att alla andra ska jobba på dagarna utom jag >.< finns ju INGEN att umgås med,helt värdeLÖST! Ska nog ta en sväng ut till föräldrarna och gnälla av mej lite ;) Kan jag passa på att fråga om farsan vill följa med och hämta säng och allt som hör till på IKEA, måste ju ha dragkrok, finns inte på min lilla skrutt :P
Skulle va skönt att få ordning i sovrummet nångång. Och nått mer att hänga kläder på, finns det typ likadana att hänga kläder på som dom har i affärer? skulle vart kanon isåfall :)

Nu ska jag ringa Tom och tjata att han ska ringa Pontus och höra när han kan komma och tapetsera!



<3



Kommentarer
Postat av: Emmy

Du kan ju alltid ringa mig knäppis! (okej, nuvarande kurs kanske jag är rätt rejält upptagen, men sen flummar jag bara runt de sista 15 veckorna på terminen)

2010-09-01 @ 23:00:59
Postat av: Elli

Men slå en pling när dom veckorna är då :D

2010-09-01 @ 23:16:19
Postat av: Emmy

I will baby, I will (;

2010-09-02 @ 19:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se