...

Färdig jobbat och nu sitter man här pigg som fan bara för att jag sov så länge igår, morr!
Ska nog kolla ikapp på Heroes, Tom ligger 2 avsnitt före, mysigare att kolla tillsammans sen ju ^^ Finns ju inte så mycke annat att göra den här tiden :/
Ska slänga i mej nå käk också, Billys får duga :P fast jag får ångest så fort jag äter sånt skit >.< kanske skulle ut och springa, har ju sagt det i 2 år nu, väääldigt långt mellan tanke och handling för mej :P fast jag har ju iof. inte så mycke fläsk på kroppen så jag kan väl vänta 2 år till så kanske tanken hinner komma ner till handlingen, hehe.

Förresten så tycker jag alla borde införskaffa sej en One Piece, riktigt mysig va den :D speciellt nu när det börjar bli kallt ^^ One Piece-Jump In <---Check!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se