...

Grannen här ovanför spelar alltid den där skit låten "oooh, what you saaay. Know that you only ment well" eller hur fan den går.TRÖTTNA! det har jag gjort :P

Idag har jag inte gjort så mycke...i vanlig ordning, typ ätit, skitit, borstat tänderna :P
Nä jag har faktist vart och käkat pizza med Lenne, Lina, Nikki och Nelly :) sen satt jag och snacka skit med Anki och drack lite kaffe.

Nyss vart och handlat, känner mej pankare än pankast men chips hade jag fan råd med ;) så nu ska jag gå och svulla så Tom kan få datorn, han skulle också göra nått av alla KASSA val test man kan göra. Fick jag ett parti högst upp på ena så låg det sist på nästa test typ.
Hittade förresten en rolig reklam på DN´s framsida, "Rött för trött som vill sova sött" haha, det va lite kul med tanke på vad dom blåa vill ;) meeeen det var för ett par söta tofflor :P haha klockrent nu till valet, undrar om dom tänkte på de...?

Piss å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se