...

Inte skrivit nått sen i fredags, då blev de ju lite shopping som sagt, men jag hittar ju aldrig nått kul när jag väl har pengar, så om ett par veckor lär det väl finnas hur mycke som helst jag vill ha.
Här är lite av skiten jag hittade, ganska tråkiga saker, menmen



+ massa strumpor, 14 par för 100:- har dom ju alltid på marknaden :) å trosor lyckas alltid slinka med av nån anledning, blev några idag också :P och ett par leggings.



halva priset, yay ^^ och ansiktsmasker och mascara slank ner.

sen va vi ut också, på lördan, men det skriver jag om sen, måste ha en bild som Tom har på sin mobil, hehe ^^


Va och fikade med mamsen och pappsen idag, tänkte att jag skulle bjuda men det gick ju inte, i vanlig ordning, haha, envisa >.< sen va jag på jakt efter en plånbok..men jag hittade allt utom det :P

Nu ska jag kolla om det finns nån bra sista minuten ^^ 


Kommentarer
Postat av: Nadine

ÖJ, snygga saker ;D Nu lär väll din garderob vara full snart ;);););)

2010-09-27 @ 19:50:02
URL: http://nadinegraf.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se