Galen helg

Minst sagt, men kul :) även fast stackars Tom fick bära mej hem :P en del minnesluckor, haha, sånt som händer. Lite förfest här, sen lite förfest hos Calle, sen Statt :)
Igår var jag mer eller mindre döende, har nog ALDRIG vart så bakis, herrejisses! Men det vart ju en bra helg, fast Hanna saknades :P

Sen att vissa är sura, utan någon som helst anledning enligt mej, fattar jag inte...? är det inte jag som ska va sur? haha, aja, sånt orkar jag inte lägga ner energi på, va sur, couldn't care less! ;)



SD har svårt att bestämma sej tror jag
"vi vill förbättra flyktinglägren" stod det i den där sketna lappen man fick hem.
"Vi vill inte ha någon invandring i Heby" senare i samma artikel "det spelar ingen roll om dom så kommer från månen, bara dom kan betala för sej" SA
"Vi vill stoppa all invandring in till Sverige" SvD

haha, jaha...vad vill ni egentligen? :P hoppas på det förstnämnda, för jag tyckte faktist att det på lappen såg bra ut, 7 av 10 punkter iaf. (är jag rasist nu?) men att ta bort alla invandrare...? HALLÅ? tror ni på det själva eller? vem ska göra min bakis pizza? ;) närå....men det kommer ju inte gå runt direkt, haha.
Aja, inget jag hade tänkt att rösta på iaf. (retades bara lite med Tom ;)) men det va ju intressant att läsa, eftersom alla har sagt att dom är så rasistiska, när jag läste blanketten så tyckte jag inte de, tänkte att dom kanske har ändrats, men efter tidningarna idag så...blä! Ni gör nog bättre i att vara tysta just nu!

Inge politik gnäll nu bara för att jag skrev lite, tack!



What to do today? kaffe står på schemat som vanligt, känner mej fortförande bakis, synd att det aldrig finns nån att fika med :( uhuuuu I´m a mobboffer! :P orkar ju iof inte ens höra med nån.

Gjorde om en bild, jag blev nästan rädd för mej själv :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se