Haha

Innan jag åkte ut till mina föräldrar så tog jag en kaffe på Dreambook som vanligt, när jag satt ute och rökte så började en gubbe som redan satt där att prata med mej och försökte mer eller mindre att få ihop mej med hans son som inte ens va där :P haha
"-Ja, jag försöker gifta bort min son"
"-Jaha.....?...går det bra då?"
"-Neee, han vill ju inte"
...Lite mellan prat......tystnad...
"-Ni skulle ju passa bra ihop, du och min son"
"-Jasså..men jag är upptagen"
"-Med en?"
"-eh......ja?"
"-ja men man kan väl ha fler än EN!"
(
desperat farsa)
HAHA, sen drog jag :P

Igår va de tydligen också nån som försökte ragga, fast genom Anki.
Tom ska ge mej fikaförbud ;) Put a ring on it, haha..då håller dom sej borta! ;)

När man tycker att man själv ser ut som en påse skit i nyllet DÅ får man komplimanger och när man själv tycker att man har en bra dag så är det inte en jävel som säger nått, förutom Tom då :) pff. Bättre nångång än aldrig kanske :P


Dom ska tydligen ha tävling på Dreambook, målartävling i deras källare, den som gör bäst ifrån sej vinner en moppe värd 15000:- ! Ska höra mer om de, i Sept. skulle det va.


Mysigaste fiket, helt klart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se