Höst och opepp

Känner att höst depressionen smyger sej på sakta men säkert, skit drygt att ha det varje år :( trött, opepp, vill eller orkar inget, usch! Så nu ska jag bara krypa ner i sängen och kolla nått avsnitt av Heroes.
Senare blir det Idol och efter det så ska ju Röd gröna och Alliansen ha duell, efter det ska jag ha bestämt mej vad jag ska rösta på.

Träffade Patrik när jag va in på Åkra :) det va inte igår direkt, har inte sett han på......3 år? Han verkar va en helt ny människa, så det va kul att snacka lite :)

Just nu blir jag galen på min arm, har haft nerv ryckningar i armvecket i flera timmar >.< why?
Och jag saknar mitt gamla hår, på den tiden det va samarbetsvilligt, vet inte varför vartenda hårstrå ska vilja tvärtemot vad jag vill nu för tiden >:(


Å sidecuten :( *beslutsångest*
Ignorera nyllet, det har dock ALDRIG vart samarbetsvilligt :P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas vi ses snart igen! Snart lööning då kommer jag till dig eller om vi kanske skulle ta en trip till sthlm ;)

2010-09-16 @ 23:07:13
Postat av: Anonym

hahaha! Sista meningen var bra rolig XD

2010-09-17 @ 16:49:40
Postat av: Malle

Hoppsan!! Det var jag Malle som skrev exakt nyss.

2010-09-17 @ 16:50:26
Postat av: Elli

Hanna: Jaa, hur som haver så måste vi ses :D



Malle: Haha ;P

2010-09-17 @ 21:19:31
URL: http://zuiera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se