Mushrooooom mushrooom

Upp tidigt idag (10 är tidigt för mej) och iväg och rösta :) sen skulle jag ut till mina föräldrar, dom satt hos min bror när jag ringde så jag stannade till där och drack kaffe och surra ett tag, politik snack blir det mycke av dom här dagarna :P
Sen gick jag och mamsen ut i skogen och plockade svamp, inget jag gör varje dag direkt, hatar småkryp, kryprasist skulle man kunna kalla mej :P och jag kan inget om svamp heller, jag vet hur en kantarell ser ut och en flugsvamp, sen är det inte så mycket till intelligens där :P OCH jag är blind, det är ju gula löv överallt...så morsan hittade och jag plockade, haha.
När vi satt och käkade kröp det en vidrig fästing på armen :S har aldrig haft och vill ALDRIG ha en sån sitta och surpla upp mitt blod!

Om ett tag ska jag dra till Dreambook, dom skulle ha valvaka och ha öppet till 24 :) mysigt.
När det gäller mitt val så fick Privatiseringsfrågan avgöra allt, tycker annars att båda hade bra saker att komma med men att tjäna pengar på sjuka och döende människor genom att privatisera sjukhus tycker jag låter väldigt dumt. Annars tycker jag att dom blåa har skött dom här åren bra genom finanskrisen :)
MITT tycke, så håll käft!

Nu ska jag ta en powernap tror jag!



Tom älskar att ta kort på mej när jag ligger och sover som fulast! >:S dubbelhakor och dreggel är hans passion.

Kommentarer
Postat av: Elaa

Tack så mycket :D!

2010-09-19 @ 20:18:58
URL: http://mylaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se