Reinfeldts hemliga plan – Åkesson ska frysas ut

Ja men smart lilla Fredrik, öka på deras "offerroll" ytterligare genom att ändra regler och minska platser så att dom inte får plats i riksdagen eller vad du nu har för fuffens för dej?
Du har själv valt att bli politiker! Du måste väl ha fattat att sånt här skulle komma förr eller senare?
Nu har det vart val, en tävling, och SD kom in (tragiskt nog), DEAL WITH IT och sluta va på lågstadie nivå "jag tänker inte prata med honom för han är dum, buhuuu" ska man behöva skicka dit Nanny akuten?
Sätt dej ner och hör vad SD har för planer och visa istället Svenska folket vad dom går för så kanske vi förhoppningsvis slipper dom nästa gång! "Tänk på framtiden" är väl vad ni alla säger? JA GÖR DET DÅ! Låt dom inte odla massa sympati röster tills nästa val. *Irritation*


Jenny Madestam, statsvetare
"– Jag tycker faktiskt att det här delvis är odemokratiskt. Nu har svenska folket röstat in SD i riksdagen. Att då börja mixtra med formerna för arbete känns bara märkligt. Men det är inte oproblematiskt. Att SD röstades in är unikt i svensk politik. Men jag tror bara att det blir kontraproduktivt att hålla på så här. Reinfeldt måste våga ta debatten med dem och visa att deras argument inte håller."
Jag håller med du!


Och det här med Lars Ohly "Heja Lars Ohly som vägrade bli sminkad i samma rum som Åkesson"
förbannt larvigt, du är för fan en vuxen människa och inte MINST en politiker, jävla fjortis fasoner att inte kunna va i samma rum som nån du inte delar samma åsikter med!
Och hålla på att ta bort folk från vännerlistan på facebook?......åååh "jag va vän med dej igår men idag röstade du på SD så nu tar jag bort dej" herregud säger jag bara....tänker inte yttra mej mer om den saken.

*Andas och räkna till 10*




Så...fika nån?


Kommentarer
Postat av: malle

Haha skicka dit nannyakuten. Bra förslag XD

2010-09-24 @ 16:40:05
Postat av: Elli

haha, ja men va ska man göra? :P

2010-09-24 @ 20:20:56
URL: http://zuiera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se