Sippedidoda sippedidei

Nu ska jag strax dra mitt arsle neråt Sala city och vandra runt bland alla stånd, haha, morgonstånd kunde jag skrivit om jag hade skrivit lite tidigare ;P Men mjaaa, det är ju marknad och det skulle tydligen va festpriser i gallerians alla butiker läste jag i tidningen :) Nice!
Sen ska vi in till västerås så jag kan bränna alla pengar :P ne jag ska FÖRSÖKA spara lite nu.

Tom spelar Guitar Hero, det låter mindre vackert, ska gå och rycka tag i hans öra och släpa med honom ner på stan nu.


Jag måste ju nästan lägga ut bilden här också för att visa vilken kass humor jag har XD
Vägbeskrivning från Tokyo till New York

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se