Söndag

Veckans tråkigaste dag, inget är öppet och man är alltid bakis...nästan. Även fast jag inte drack igår så verkar det som att min hjärna är inställd på att vara bakis på söndagar.
Skulle ha hjälpt Anki att gå ut med Tiki nu på eftermiddagen men det behövdes visst inte längre, men jag lär nog åka ner till Dreambook iaf. måste ha kaffe innan jag orkar ta tag i nått annat.
Ska fixa lite mer i lägenheten sen, bygga ihop klädställningen och fixa fler hyllor i garderoben nu när jag inte behöver ha massa tröjor hängandes där ^^ Men det blir nog senare ikväll.

Idag hade det vart perfekt med One piece plagget, störigt att veta att det ligger på Norrbytulls kiosk men jag har inte fått nån avi >:/ jävla Bring!

Neeee nu håller mina ögon på att gå i kors, KAFFE va de på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se