Tjooo, ett tag sen sist

Joråsatte! Men det har ju inte vart så mycke händelserika dagar heller, kan lätt bli så när man bor i sala. Jobbat och sovit är väl det jag har gjort, nån fylla har jag hunnit med också och självklart pimplat kaffe på Dreambook, är ju lite av en inventarie där så :P
Idag har vi iaf. vart ute sjön och pimplat, jag, Tom, Micke och Yoshii :) Yoshii var lite feg i början och blåste upp sej till dubbla storleken men sen satt han mest i sin låda och såg nöjd ut och tittade nyfiket på allt :)

Där hade han det bra, massa tidningar i botten och en filt över :)

Inte fan fick dom nå fisk heller, prövade till och med med en bit rostbiff från min macka, kräsna fiskar :P

Kommentarer
Postat av: Tesan

Hahaha, kul att jag först tänkte att du menade Jocke när du skrev Yoshi, sen ba; vafan, feg och blåste upp sig? Haha dåligt! xP

2011-02-10 @ 19:32:14
URL: http://ninjamjao.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se