God morgon :)

Idag ska det bli 11+, då är det säkert minst 15+ i solen ^^ weeei!
Jag är super pigg, sov ju till typ halv 10 igår kväll :P oupsi. Så jag va inte så trött efter jobbet direkt. Har setat och kollat kläder nu på morgonen ^^ jag vill ha ALLT! lägger upp lite av sakerna jag har dregglat över :)

(Klicka för att förstora)

De va de :) mer orkar jag inte lägga upp. Hoppas jag kan köpa lite av det iaf., nu när man får pengar.

Just ja, såg i tidningen i lördags tror jag de va, att dom har börjat sälja OnePiece kläder på Nya Thulins i västerås :) Kan ju va bra att veta för dom som har tänkt köpa, och har dom inte just den man har tänkt sej så kan man ju iaf prova storlek. Medium som jag köpte va ju för stor så jag ska åka dit och testa om en Small sitter bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se