Nemen tjenare

Fiiiint väder ^^ nu kommer vår känslorna till liv igen, blev ju lite halv deppigt igår när det hade kommit massa snö igen :( nu får det va nog! Nu är skinn jackan invigd för i år så nu måste det va varmt :)
Nyss kommit hem, har vart på nya rättpsyk, haha, nej jag ska inte bli inlagd :P dom hade rund vandring så man fick se hur det ser ut :) så de va kul, nu är det ingen (förutom dom som ska jobba och bo där) som kommer in där mer.
Efter det så åkte jag och mina päron och fikade och nu ska jag däcka i soffan! Eller först ska jag väl försöka göra nån nytta här hemma -.- men sen ska jag bunkra upp framför tvn, så himla trött idag...och alldeles ensam :( uhuuu, ne..rätt skönt :)

Bild från idag, soligt och rinnigt smink.
Dax att färga håret igen kanske, ser lite blekt ut.

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att du kom och tittade =)

2011-03-19 @ 18:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fashionize.se







Saray.se



Bluemonkey.se